Kuba saját szemmel, teljes szívvel. I.

                               Első fejezet. Az előzmények. :-)

10 évvel ezelőtt, 2006.Augusztusában kezdődött......
A Pepesi-szigeten a kedvenc helyem az afro-latin rész volt. 
Itt hallottam meg valami nagyon klassz zenét, amire nagy tömeg gyűlt össze. Nyilván közelebbről is meg kellett szemlélnem....
Mi késztethetett egy csomó megfáradt, másnapos, kissé leégett szigetlakót arra hogy kiálljon a déli tűző napsütésbe, és még táncra is perdüljön?
Egy temperamentumos, vidám, és iszonyú szexi mozgású csajt láttam meg a tömegek előtt, aki kicsit tört magyarsággal pillanatok alatt elvarázsolta a punnyadt embereket.
Később megtudtam, ő Lili Garces, a Salsa La Cubana Táncakadémia vezető tánctanára.

Még nem sejtettem.....megpecsételődött a sorsom, és feje tetejére állt az addig csendes, nyugis, tán kicsit uncsi életem.
Szeptemberben már a WomanStyle óráján találtam magam, és azóta nincs megállás. Mi több, az én addig egyetlen tánclépést tenni nem hajlandó ( na jó....úgy 3-4 évente 1-1 esküvőt leszámítva...), amúgy meg Guns and Roses és Deep Purple rajongó páromat is szépen , lassan behálózta a társaság, Lili kisugárzása, na és persze A Latin Combo! 
Pikk-pakk azon vettük észre magunkat, már együtt járunk koncertekre, aztán jött az első közös Salsa Camp, majd a közös tánc órák.



Mikor én elkezdtem SLC tánciskolai pályafutásom, akkor kelt útra az akkori összeszokott csapat, és vette be Kubát. Persze......irigykedtem.....milyen klassz lehet nekik. Aztán hónapokig hallgattam az el-el kottyintott élménybeszámolókat......hiszen még kívülálló voltam.
Teltek, múltak az évek. Emberek jöttek.....mentek. De kialakult közülünk egy kemény mag, akik ott vagyunk az iskolai eseményeken, segítünk, néha kicsit házigazdáskodunk, és igazi Barátok lettünk. 



Egyre többet emlegettük, el kéne utazni, meg kéne látni ezt a már is szívünkbe zárt országot!
És 2015. nyarán, a Salsa Camp nyaralás alatt eldöntöttük, nem halogathatjuk tovább. Mi erre a mostani Kubára vagyunk kíváncsiak. Még mielőtt "hozzáértők" megváltoztatják! Tehát akkor 2016-ban irány Kuba!! 
                                                                                Folyt.köv. :-)

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Valóban nagggyon Dur(ó)va...!!??

Szigetelés a magunk módján!

Riasztóan jó délután. :-)