Valóban nagggyon Dur(ó)va...!!??

 Már nem először látogattam ki a World Press Photo kiálltásra, és most sem bántam meg!
Igazán szenzációs, döbbenetes képekkel néztem szembe.
Minden évben az elmúlt időszak legjobb fotóriporteri művei kerülnek az érdeklődők elé.
Nem hiába akkora a sikere az egész Világon.
Nálunk ezt sikerült még népszerűbbé tenni, egy begyepesedett, avas nézeteket valló embernek, mivel bizony a fagyi visszanyalt! 
Az illető szerint a kiállításon :
ugyanis a 2022-es év legfontosabb eseményeként jelenítik meg az LMBTQ+-kisebbség elleni erőszakot, illetve a meleg idősotthont ábrázoló képsorozaton tekinthetik meg az odalátogatók például azt, hogy női ruhába és tűsarkúba öltözött férfiak rúzsozzák magukat” !
Nos....csak gratulálni tudok az újabb intelligens és igazán XI.századhoz illő megmozdulásához.
A pár perces sorbaállásom közben ( mivel voltam olyan fifikás hogy neten vettem meg a jegyem, így nem kellett úgy fél-háromnegyed órát várakoznom a bejutáshoz), 2 embertől is hallottam miszerint ők nem is akartak eljönni, de a "cirkusz" után kíváncsiak lettek! :-)
Egyébként szerintem tuti nem bánták meg mert igazán elgondolkodtató, hiteles, gyakran szívfacsaró történeteket ismerhetett meg bárki, aki végig nézegette, olvasgatta a műveket.
És hogy a nagy tudású, empatikus hölgyeménynél mi is verte ki a biztosítékot?
íme:




Ha én most lennék mondjuk 16 éves, biztos kikérném magamnak ezt a diszkriminációt! Hogy egy agymenés miatt ne nézhessek meg egy kiállítást??
De most komolyan. Mi ezekben a képekben, szövegekben a megbotránkoztató, ami sérthetné akár a gyerekek lelkivilágát? 
Talán ezeket a műveket is be kéne fóliázni....?
Hová fajulhat még nálunk az a bizonyos ló egyik oldaláról a másikra esés? Az 1-es pont is sértette szerinte dur(ó)ván a nemtommit...

Amúgy elképesztő mi zajlik a Világban. Mennyi mindenről fogalmunk sincs, sőt elképzelni sem tudjuk. 
A teljesség igénye nélkül néhány kép a tárlatról:



A képekre kattintva kinagyíthatóak, és elolvashatóak a kísérő szövegek. Nem mindig sikerült pont szemből fotóznom, sok-sok érdeklődő volt ott rajtam kívül is.







A sajtófotók megtekintése után közvetlenül a National Geografic 20 éves évfordulója alkalmából rendezett kiállításba cseppentem, ami kicsit segített felengedni abból a szívszorongató érzésből, amit az előző termek képei okoztak. 







Könnyebb így újra elhinni hogy azért szép a Világ, bár vannak benne idióták, hadurak, háborúk, éhező emberek. De mégis.






Hiszen azért mégiscsak a JóEmberek vannak többen!!! Ugye? 





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szigetelés a magunk módján!

Riasztóan jó délután. :-)