BEZZEG A MI IDŐŐŐNKBEN!!

Igen, így csupa nagybetűvel!

Utáltam ezt a mondatot, de most kénytelen vagyok ezt használni, ha diplomatikus akarok lenni és nem csúnyán szövegelni. 

40 évig voltam az egészségügyben, és még néha most is beugrom. De egyre jobban elszomorít, és bosszant ami most van.

Hogy azon kell meglepődni ha rendesen, szakszerűen, mi több még kedvesen is bánnak veled. 
Mert bizony már nagyon nem ez a jellemző!
És nem érdekel kinek mennyi a fizetése!! Az EÜ-be azelőtt sem azok mentek dolgozni akik jól akartak keresni. Emlékszem, bár szerencsére sosem kellett nélkülöznünk, de bizony volt hogy mikor a fiúk kicsik voltak, úgy 30 (!!) évvel ezelőtt, a télikabátok zsebeit forgattam, hátha találok benne elfelejtett manit. De akkor is bevittem a kórházba a férjem pólóját, zokniját, hogy a gyógyult hajléktalant "haza" tudjuk engedni! Akivel megjegyzem sacc/kb ugyan úgy bántunk, mint a bankárral.
Ma meg van hogy kolleganő nem hogy segítene, de még emberinek sem mondható módon bánik velem? Jó, ez nem ma volt, még a covid előtt, de nem tudom elfelejteni....
Ám ma nem ez akasztott ki...
Nagymama lettem!


Még tanulom, de már most nem értek sok mindent.
Hogy lehet hogy egy kórházban (ahol évekig dolgoztam), nem fogadnak el egy kismamától labor eredményt amit másik cég csinált, inkább berángatják az utolsó hónapban rekkenő hőségben újabb vérvételre?
Hogy ugyan itt a szülésfelkészítőn elmondják, apás szüléshez hozzanak "beöltözős" csomagot, amit aztán nem fogadnak el, azonban meg kell venni a másikat helyben!


Aztán persze az előre megbeszélt apás szülés sem lehet úgy ahogy tervben volt, mert nincs bent elég ember...
Egyébként mindenki kedves, aranyos volt a műtétnél.
Na de az is már milyen, péntek reggel műtét, és vasárnap csá-csumi, mehettek haza. Szépen lépcsőn fel az első emeletre!
Ja, és kedden pedig szépen sétikáljatok le délután a gyerekorvoshoz!!!
4 nappal hasi műtét, és megszületés után.
Értem én hogy rohan a világ! Na de azért már bakker!
Na jó.....ezek legyenek a legnagyobb problémáik!
Viszont a Védőnő már kinn volt, nagyon aranyos, sok-sok jó tanácsot adott, és jelentősen megnyugtatta az újdonsült Szülőket! 
Akik saját bevallásuk szerint már egész sok mindent majdnem jól csináltak! :-)  
És Marci mindezt jól tűrte! 
Mert belevaló srác, mint az Apukája. :-)



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Valóban nagggyon Dur(ó)va...!!??

Szigetelés a magunk módján!

Riasztóan jó délután. :-)