A hely szép lassan megtelt. Nem is csoda.

Olyan igazi Ibolyás koncert volt ma este a Hunyadi téren! ❤
Pörgős, vidám, néha kicsit szomorkás és elgondolkodtató. Semmi celeballűr, csak olyan emberi. Ahogy szeretjük. ❤
És ahogy nevet? 🙂
Egy baja volt a koncertnek, rövid volt. 🙂 Bár azért 1x sikerült visszatapsolni, én még bírtam volna legalább ugyanennyit.
Mondjuk egy kissé fura "úriember" egyszerűen beállt középre mindenki elé, és hiába kértük, nem igen ment arrébb, végül is elég színes egyéniség volt, azt meg kell hagyni.
Ennek ellenére sikerült néhány képet, és rövid videót készítenem, ahogy azt megígértem az Oláh Ibolya FanClubbnak.. Azért csak ennyit, mert nem bírtam sokáig táncikálás és tapsolás nélkül.


A végén még Anyácskát is le lesi fotóztam, elnézést Tőle érte. Gondoltam is hogy odamegyek, de végül nem akartam zavarni.
🙂
És ami a lényeg .
Ibolya jópofa, kedves és szép volt, a hangja pedig betöltötte a teret, és megdobogtatta a szívünket! ❤ Köszönet érte.
Kívánom hogy mindenki szeresse aki fontos számára, és maradjon meg ilyennek mint most, közvetlennek, egyszerűnek, szerethetőnek. ❤
😘

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Valóban nagggyon Dur(ó)va...!!??

Szigetelés a magunk módján!

Riasztóan jó délután. :-)