A Sziget fesztiválhoz volt szerencsék! :-)

Mondtam én hogy yesssssss! Köszönet Andras BodorFamily!
Imádtam az egész Szigetet!!

Mikor 1 óra körül kiértünk, még egész csendes volt. Nyilván korai idő a hajnalig csápolóknak. Aztán csak azt vettük észre a kv pontok előtt kígyózik a sor.......ébredés!
Por ide-vagy oda.... 🙂 ( ami egyébként 10-éve is kb ekkora volt, arról nem beszélve, a fél világon szárazság van. Mit vártak....oázist???).
Ilyen helyen szeretnék élni, ahol ennyi színes, bulis, jókedvű Ember van!!


Persze.....voltak "tán-torgók...." "elvarázsoltak", sőt....tán bunkók is. De hol nem??
Igen. Drága. Nos....Nekünk is úgy sikerült hogy szülinapra kaptuk ajándékba a Családtól. 🙂 Meg rutinos játékosként vittünk szendvicset, vizet, müzliszeletet. De ha azt nézem hogy legalább 5 koncertet láttunk, és abból 2 is a kedvencünk volt egy este!!? ❤ Már más a sziget fekvése!


És volt tánc, Afrika, hihetetlen és mulatságos performansz csőstül!



A 12 óra alatt amit ott töltöttünk annyi mindent láttunk, mint máskor 1 év alatt sem. Igen.....voltak itt is "kiteszem az ezem-azom" fazonok. Akit bánt ne nézzen oda! Ilyen egy Sziget fesztivál. Ahol egyébként sokat lehet akár tanulni is. Szőni-fonni, adományozni, elfogadni, ÉLNI. Csak meg kell keresni azt ami érdekel. Én mondjuk 2006-ban itt fedeztem fel Lili Garcest, aki megváltoztatta az életünket. Vagy ezt már mondtam?? 🙂
Hogy ajándékba kaptunk 2 MagicMirror VIP karszalagot, csak hab volt a tortán! Volt hol kényelmesen pihenni, és a SHOW itt a legnagyobb!

Akárhogy is. Csak úgy mint a Pride-ra, ide is elrángatnám azokat a szitkozódókat akik az otthoni fotelből pocskondiáznak!! Mert ez sem arról szól amiről a média harsog.....Mondjuk szó se róla......sajnos tényleg nem a magyaroknak szól első sorban! Sőt.....még sokadsorban sem.
🥹
Ezt szóvá is tettem a Sziget Festival Official oldalon, kaptam is hideget-meleget, már megszoktam. :-) Szerencsére többen is egyet értettek hogy hiányoltam a magyar szöveget. Mert ugye értem én hogy ez egy nemzetközi buli, és nyilván kell az angol szöveg. De hogy egy árva magyar megosztást sem voltak képesek, azért nnnna....!! De ez van. Mi akkor is baromira élveztük, és órákon át együtt buliztunk a fiunkkal és a baráti társaságával! Azért ez sem semmi! Mert ez is A Sziget! Ahol nem számít a színed, a hajad, a ruhád, pláne ha van. :-) így aztán az évtizedek sem fontosak, csápol együtt gyerek, felnőtt és akár nyugodtdíjas is. Tanúsíthatom.



Mi ebből a tanulság? Nehiggggyé' a médiának, tapasztald meg! Mert megéri saját szemmel, füllel érzékelni. Sziget csak 1 van, és az a miénk!!















❤ Ugye hogy ugye!! 🙂



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Valóban nagggyon Dur(ó)va...!!??

Szigetelés a magunk módján!

Riasztóan jó délután. :-)