Magyar Zene Háza az én szememmel 😎

 " A lelkünkhöz a fülünk van legközelebb."

Tudtam hogy tetszeni fog, és nem csalódtam! Egyszerűen lenyűgöző.

 

Már az elején, a zene játszóteret imádtam. Felnőtt, gyerek kijátszhatja magát.
Még a mai szürke és igen hideg időben is sok mosolygó arcot láttam, idősebbet, fiatalabbat, amint próbálgatják mi, hogy szólal meg. 🙂
Naná hogy én is "zenéltem" .










Kívül, belül látványos, színes, modern, mégis természetközeli az épület. Lehet ócsárolni, mint ahogy sokan meg is teszik, mondjuk a tipikus van sapka-nincs sapka módon, de szerintem dekoratív, bámulatos! Játék a színekkel, fényekkel, fákkal, és persze leginkább A Hangokkal.




Belépés után is csak kapkodtam a fejem. Pihenő, olvasó, találka sarok, büfé, ajándék bolt. Ez eddig mind belépő nélkül.






A ​Hangdimenziók - Zenei utazások térben és időben​ című állandó kiállítást néztem meg​, ide már jegyet kell venni.
Itt úgy másfél, 2 óra simán elrepül. Interaktív, változatos, nagyon érdekes.
Be kell valljam, volt ahol talán kevesebb időt töltöttem a lehetségesnél, mert szégyen ide-oda, az egyházi énekeket kicsit nehezen viselem. Azonban a látvány itt is hihetetlen volt.

Viszont annál több résznél lecövekeltem. A "magától játszó" zongoránál például. Ahol a látvány, és a "hallvány" egyaránt lenyűgözött. Vagy a hologramos utazóláda előtt.



A kiállítás belépésénél mindenki kap egy audio szettet ( asszem így hívják...) amiben folyamatosan szól az aktuális részhez tartozó zene, vagy magyarázat. Van hogy figyelmeztet, most vedd le, ülj le, és nézz felfelé. Vagy vedd fel az asztalon található fülhallgatót. Sőt tánctanítás, zenekeverés, és sok-sok érdekesség is vár itt ránk.







Természetesen a koncert terem is különleges, látványos, érdekes. Remélem nemsokára zenei élményben is lehet itt részem.





Szóval akárhonnan nézem, igenis megint gazdagodott a Liget egy káprázatos helyszínnel! Ha még a Tavasz, és a Nap is hozzá teszi a maga csodáját, még szebb lesz az egész.
Bátran ajánlom a látogatást gyereknek, felnőttnek egyaránt!
Hiszen mostanság tán még nagyobb szükségünk van egy kis rácsodálkozásra, színekre, hangokra, elkápráztatásra.
Erre pedig jobb helyet nem is találhatnánk!

Ui: És a Hangdómot még nem is láttam! :-)
Tehát folyt.köv.

Megjegyzés: A képekre kattintva nagyobban is megnyílnak. :-)



Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Valóban nagggyon Dur(ó)va...!!??

Szigetelés a magunk módján!

Riasztóan jó délután. :-)