Ha salsa, akkor az legyen Salsa!

                 Salsa, szivar, szerelem!??


Barátaink meghívására mentünk a Csepel Színházba erre a 2 felvonásos "kubai zenés vígjátékra".
Ami valószínűleg nagyon tetszett volna, ha nem vagyok Salsás, és nem jártam volna Kubában. Mert így azért be kell valljam, nem egészen erre számítottam.
Előre kell bocsájtanom, a darab vidám, táncos, szórakoztató volt, a színészek szuperek voltak,és sokuk hangja elvarázsolt.Nekik igazán csak gratulálni tudok.
De!!!
Talán ha nem ez lett volna a címe.....
Komolyan, nem is értem.? 
Szeretem a színházat.Tisztelem a színészeket,rendezőket.
Biztosan kemény munka összehozni, megrendezni, színre vinni egy ilyen darabot. 
Csak halkan kérdezem.....nem kell valami háttérmunkát végezni előtte?
Könyörgöm....ebben a darabban annyi salsa volt, mint tangó a Tangó és Cash című filmben!
Rendben van......egy szivar valóban szerepelt az első felvonásban.És néhány Mojito is felvillant. Ezen kívül 1 db idősebbnek látszó hölgy volt már-már autentikus ruhában, aki a fent említett szivart csócsikálta, és sepregetett. Kb ennyi hajazott Kubára.
Salsa speciel egy hangyányi sem volt felfedezhető egyik felvonásban sem.
Tudom.....Salsa = fűszeres szósz, sok minden belefér.
De legalább annál a résznél csempésztek volna bele 1-2 valódi alap tánclépést, amikor közfelkiáltással salsázni vonult a társaság! Esküszöm kinéztem a szemem hogy végre felfedezzek csak egy icurka-picurka hasonlóságot.
Egyik szívem csücske Kuba, és a kubai Salsa !
Talán ezért piszkálja ennyire a csőröm, hogy bár megfogadtam nem kritizálok, még sem tudok elmenni mellette.
Annyi igazán hozzáértő ember van az országban ( és most juszt is megállom hogy ne említsek neveket!), nem kérhettek volna tanácsot?
Én kérek elnézést. 
De talán nem csak a magam nevében sérelmezem a dolgot.
Ha egy film címe "Ponty, horog, horgászat", akkor az ne keszegekről szóljon!
Minden esetre jobb későn, mint sosem, szólok.
A Salsa nem ez! És Kuba , vagy a feelingje sem "egészen".
Spec.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Valóban nagggyon Dur(ó)va...!!??

Szigetelés a magunk módján!

Riasztóan jó délután. :-)