(Pr)Identitás, szabadság, szivárvány!

Évek óta tervezem hogy kimegyek a Budapest Pride-ra. 
Szolidaritásból, és mert mindig a "kisebbeknek" drukkolok. :-)
Valami mindig közbejött......
Meg aztán igazából nem is tudtam kivel? Zsolt, a párom nem csípi nagyon a tömeg rendezvényeket, (így is elrángatom ide-oda) de azért csak nem feszegetem a húrt. :-)
Idén aztán megakadt a szemem egy  FB felhíváson:  
"Ki jön velem a Budapest Pridera? "
Nos....hát így alakult, hogy hozzá csapódtam Ágoston László csapatához, és abszolúte nem bántam meg!

      
Sokan akartak lebeszélni.....féltésből, értetlenségből. 
Nem értették mit akarok én ott?
Semmi különöset. 
Csak azért állok be a csapatba mert úgy gondolom, mindenkinek joga van Élni! Mert utálom hogy az alapján ítélnek meg embereket hová születtek, milyen a bőrük színe, a vallása, a vonzalma. Nem vagyok vallásos ( de sok mindenben hiszek!), így nálam Isten kipipálva. És ezzel senkit nem szeretnék megbántani! Én kérek bocsánatot. De ebből kifolyólag úgy gondolom csak mázli kérdése hová születtem, hogy fehér a bőröm, hogy nem kell menekülnöm, és hogy 33 éves házassági évfordulónkat ünnepeljük idén a párommal!

Szóval a lényeg!
Ott voltam, és nem bántam meg!! Ha tehetem, jövőre is ott leszek!



Óriási élmény volt végre nem morgós, "szarazélet"-ezős, nyavalygós, hanem vidám, mosolygós, éneklő-táncoló ember tömegek között lenni.



Nem tudom mennyien voltunk.....? De kb 5%-ára  mondanám hogy feszegette a húrt, talán kicsit megbotránkoztatóan nézett ki, esetleg viselkedett. Amennyit mondjuk  a Ligetben is láttam már, 1-1 nagyobb rendezvényen. 



Tehát nem kell fröcskölődni, gyalázkodni, nincs miért!
Semmi mást nem láttam mint Embereket! Idősebbeket, fiatalokat, gyerekeket, mozgássérülteket, valamiért "fogyatékos"-nak titulált, és talán mégis teljesebb életet élő fiúkat, férfiakat, lányokat. Akik együtt énekeltek, táncoltak.


Sokan jöttek kutyával is. 



Nagyon helyes csoportok is voltak, kedvencem az "Erzsik".


De az elfogadó szülők is ott voltak.


Nyilván én sem a magamutogatókat "like"-olom........Csak simán az Emberien viselkedőket, , akik egyszerűen szeretnék hogy élni hagyják őket, ne buzizzák, csúfolják, mi több sárral dobálják azért, mert máshogy éreznek, mint az átlag.
Hangsúlyozom.......nem a feltűnősködőknek csápolok! De nézzünk már körül a magunk háza táján, a "normális" szexuális beállítottságúak között......bizony ott is lehetne sepregetni, valljuk már be!
A kordonokról túl is gyakran beintegettek, és a házakból, az emeleti ablakokból, erkélyekről szintén.

Egy szó mint 100.
Én így szeretlek Magyarország!!
Színesnek, vidámnak, mosolygósnak. Éneklős-táncolósnak, amolyan szivárványosnak!





                                       


                                       



Ui: Ja.........2 ifjú házaspár is épp a Várkert Bazárban fotózkodott nem sokkal azután hogy oda értünk. Mi történt???? Említésre sem lenne méltó a média szerint. Hiszen "csak" egyszerűen megtapsolták őket az emberek, és sok boldogságot kívántak! Nahát??!!

                                   

                                       

Köszönöm Ágoston László, és I.Zsuzsi hogy megadtátok a kezdő lökést a részvételhez!
Kérem szépen a rosszindulatú megjegyzéseket mellőzni. 
Speciel úgy sem érdekelnek. :-)

                                                    (A képen lévő párt nem ismerem, de végig bulizták, táncolták a menetet!)

 

Megjegyzések

  1. Pont ilyen élmény volt nekünk is! Terápia lehetne a megkeseredetteknek!

    VálaszTörlés
  2. Még mindig naponta szólalkozom össze emberekkel. De már többen mondták azt is, hogy jövőre jönnek velem! :-) Már megérte! :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Valóban nagggyon Dur(ó)va...!!??

Szigetelés a magunk módján!

Riasztóan jó délután. :-)